Вітаємо найдорожчих мам!!!


Найдорожчій
Рідна мамо,  душе моя, дякую за ті надії,
Що вселяло твоє серце у мої дитячі мрії.
За ті руки невсипущі, ніжні і ласкаві,
Котрі чуйно пригортають…
                                 Я цілую їх в пошані.
За уста і щире серце, колискові опівночі,
За терплячість і любов, що виказують лиш очі.
Дякую тобі за казку, у якій я виростав.
Дякую за ті турботи - їх щомиті відчував.
Моя рідна мамо, ненько, спасибі за серденько,
Що ти так оберігала, у котре життя вдихала
Кожну мить і щораз знову.
Я по слову – ти по слову.
І в симфонії довіри ми кружляли в височінь!
То на Миколая дзвоник за вікном «Дзелінь – дзелінь!»
Пасху в кошиках святили, закрасованих барвінком.
Що ми тільки не робили  радісно, весело, дзвінко!
Ти для мене – все, рідненька: і те щастя, що витало,
Подолавши всі кордони, десь у хмари поринало,
І той біль, що відчував, як в очах сльоза бриніла…
Ти для мене – рай, матусю, бо всього мене навчила.
Як же дякувати треба, що у мене є матуся!
За таке блаженство з неба Богу я щодня молюся!!!
Випускник 2012 - Віталій Мазур

Коментарі