Вірші Рамської Ірини, 5 клас



Шевченкові слова
Слова чарівні говорив Шевченко –
Відомий на весь світ поет.
Його слова, немов веселка,
Прекрасна пісня, що літа поміж людей.
Його слова у пам’яті народу не згаснуть,бо вони святі.
Тарас казав: «Прислухайтеся серця,
 Воно підкаже вам, куди іти!»


Христос Воскрес
Христос Воскрес!
Христос Воскрес!
Лунає з всіх сторін,
 І чути, як лунає гучний великий дзвін.
Все навкруги сіяє, радіє та цвіте,
І чути із небес : «Воістину Воскрес!»



Моє село
Моє село, мов казка,
Велика й чарівна.
В повітрі в’ється пташка,
На голос весь співа.
І пахне всюди цвітом
Буйно – зелених лип,
Панує місяць липень,
Веселий й чарівний.




Рідна мамо
Рідна мамо, до тебе звертаюсь,
 Я у тебе про науку, рідний край питаюсь,
 Про поля безмежні й море, океани сині.
І твоєї я науки не цураюсь нині.
Мила моя матусенько, люба, дорогенька!
Щодня трудишся невтомно, мов бджілка маленька.
Серце швидко б’ється, коли заспіваєш,
А як засмієшся, мов дзвоник заграє.

Коментарі