Тиждень основ здоров'я


Понеділок
1.     Лінійка «Відкриття тижня пропаганди здорового способу життя».
2.     Година спілкування «Я за здоровий спосіб життя» (виховна година)
3.     Виставка літератури «Зроби свій вибір» (бібліотека)
4.     Інформаційні матеріали «Наркотик – ворог життя».
5.     « Безпечний інтернет»


Вівторок
1.     Усний журнал «Палити – це безглуздо».
2.     «Моє ставлення до паління». Анкетування.
     (соц. педагог)
3.     Свято здоровя на перерві «Обираємо здоровий спосіб життя» (1-4 кл)
4.     Перегляд  відеофільму «Правда про куріння»
     (5-9 кл)
5.     Захист презентацій на тему: «Куріння вбиває!» 
     (8-9 кл)

Середа
1.     Тренінгове заняття  «Загроза людству: СНІД» 
     (10 – 11 кл)
2.     Конкурс малюнків, колажів, плакатів на тему
      « Будь здоровим!».
3.     Тренувальні вправи «Надання першої долікарської допомоги».
4.     Тренінг «Їжа та здоровя» (6 кл)
5.     Вікторина  «Безпека дорожнього руху» (5-9 кл)

Четвер
1.     Гра « Дорожній рух – наш друг» (5 кл)
2.     Виховна година «Шкідливим звичкам скажемо- НІ».
3.     Конкурс на кращий кросворд, ребус, вірш на 
     тему «Здоровя – моя цінність».
4.     Перегляд відеофільму «Знати, щоб вижити»
5.     Виставка творчих робіт учнів «Здоров’я очима дітей»

Пятниця
1.     Підбиття підсумків, нагородження переможців.
2.     Лінійка «Закриття тижня  основ здоров’я».



Коментарі